Yhteystiedot

Uusimmat kuvat

Nanalle kaksi uutta titteliä

Maanantai 3.6.2019 klo 13:15 - Baku

Nyt se on sitten kokeiltu. 😊Olin ensimäistä kertaa näyttelyreissulla ulkomailla, samantien kolmen koiran kanssa. Aloitin varovaisesti Tallinnasta yhden päivän näyttelystä s.e. matkustettiin jo edellisenä päivänä ja oltiin hotellissa yötä. Ei ollut täysin turha reissu, sillä punainen kääpiövillakoiramme Nana (Littlefun's Gold Dream) sai kaksi uutta titteliä: Estonian Veteran Winner 2019 ja Eestin veteraanimuotovalio. 😍 Nana on saanut nimensä Suomen jääkiekkomaajoukkueen maailmanmestaruuden mukaisesti v. 2011 ja nyt sitten uuden maailmanmestaruuden kunniaksi myös Nana sai pokaaleja.

Olin reissussa ilman autoa s.e kolme koiraa olivat koirarattaissa ja kasattu häkki, tuoli ja laukut kärryjen päällä. Kotoa lähdin ensin bussilla, sitten metrolla ja loppumatka ratikalla satamaan. Hyvin sujui. Satamassa joukkoomme liittyi Tilda, jonka olin värvännyt mukaan kenneltytöksi tuuramaan Jasminia. Laivamatka sujui rennosti koirahytissä lepäillen. Ainoa ongelma oli, että kärryistä piti ottaa hetkeksi yksi pyörä irti, jotta ne mahtui hytin ovesta sisään. Hotellille (Hestia hotel Europa) oli kiva lyhyt kävelymatka satamasta.Ja illalla lähdimme vanhaan kaupunkiin syömään. Kyllä oli ihmisillä ihmeteltävää kun kävelytin kolmea näyttelyturkissa olevaa villakoiraa. Tuli sellainen olo kun oltaisiin jotain julkkiksia, kun koko ajan oli joku kuvaamassa. Koirat lepäilivät kärryissä (herkkuja syöden) sen aikaa kun me söimme kivan pienen ravintolan terassilla.Olisi sinne kyllä sisäänkin saanut ottaa koiria. Hyvin nukutun yön jälkeen olikin sitten näyttelypäivä. Matkat näyttelypaikalle ja takaisin satamaan sujuivat näppärästi taksilla. Ja paluumatka laivalla jne kuten mennessäkin. Helppo reissu siis.

Kiitos Henrikille telttasuojasta ja hauskasta seurasta. Ja superkiitos Tilda (Juntunen) kun lähdit matkaseuraksi ja avuksi. Tildalla ja tyttärelläni Jasminilla on vain yhden päivän ikäero, joten hyvin sopi Jasminia tuuraamaan. 😍
***************************
FI MVA, EE MVA "Nana" Littlefun's Gold Dream
ERI, VEK1, SA, VetSERT, PN4, ROP-veteraani, ESTVetW-19, EST Vet CH
FI MVA, HeJW-16 "Hani" Littlefun's Fast and Furious
ERI, VAK1, SA, PN3
***************************
HeJW-18 "Kira" Littlefun's Kleopatra
EH, JUK1 (Kiralla väliaikaisesti pöytäkäyttäytyminen hukassa)